uppdatering från stockholm

i går kom jag in till stockholm runt halv 3 och amanda mötte upp mig strax efter 3, så under den tiden hann jag se mycket konstigt och roligt folk haha. det är sånt som gör stockholm underbart, att det finns hur många människor som helst som är helt tvärtemot varandra men ändå finns på samma plattform.
Vi åkte sedan hem till Amanda och packade upp lite, jag hade köpt en rosa stor temugg åt  henne och rosa ljus som inflyttningspresent =) . sedan så satt vi och snackade en del sedan bestämde vi att vi skulle åka till michaela och hälsa på henne och käka lite, så vi tog buss / tunnelbanan och efter 40 min var vi hos henne. så vi handlade lite mat och drog hem till henne, kollade på lets dance och hade riktigt mysigt. =) .. 

sen i dag vaknade jag och amanda upp runt 10, eftersom vi hade klockan på den tiden. vi kom upp strax efter och började göra oss klara för en dag på stan, så vid halv ett åkte vi ner och kollade lite på åhlens, sen mötte vi emelie och carro, så vi bestämde att vi skulle fika, så vi drog till waneys och  drack lite varm choklad / kaffe. sedan kom även michaela och emma dit. Vi begav oss sedan ut på stan och kikade lite =) men hittade inget kul, förutom att man skulle kunna köpa det mesta på buttericks . sen drog emma och emelie hemåt. .  underbart att träffa er igen :) ..

och vi andra drog till en resturang och käkade god mat och hade väldigt mysigt. efter det drog michaela hemma, hon mådde inte alls bra .. krya på dig hjärtat. och jag amanda o carro sprang in på gina och monki och kollade lite, hittade en skjort tröjja på gina som jag köpte, sen såg jag en söt väska på monki som jag kanske ska inhandla i morgon om jag hinner =) .. sedan tog jag och amanda bussen hemåt, och nu sitter vi här med varsin dator, o inväntar körslaget, vi kände tyvärr inte för någon utekväll så det blir lungt =) hoppas ni andra får en fantastisk kväll för det kommer min garanterat vara med världens bästa amanda =) ..

michalea, underbart att få träffa dig och jag saknar dig redan.


jag innan stan =)


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback