varför samma visa varje gång?

Tänka sig att man alltid är nervös inför samtal med andra som man inte känner. Men ändå ser ju faktiskt inte personen dig och du ser inte personen. Så jag tycker faktiskt att man inte alls behöver bli så nervös, och såklart intalar man sig själv det och då blir det nästan ännu värre. Jag har bestämt mig för att ringa en Lia plats i Göteborg, såklart svarar dom inte just nu och då blir man såklart ännu mer nervös. Men sen tror jag även att det är mycket som står på spel så man vill ju faktiskt göra ett gott första intryck trots att det endast är genom telefon. jag vill verkligen vara på denna praktik eftersom det är ett eget öppnat företag samt att dom har en näthandel.. hur bra skulle inte det vara att ens få äran av att se hur dom arbetar när man själv i framtiden har planer på att själv  starta eget samt näthandel. jag hoppas jag får chansen att vara där, samt att få vara i en underbar stad som göteborg, jag hoppas. så vi får vell se senare. . men jag ska inte hoppas på för mycket , för med min otur går det vell säkert åt pipan... jahaja, då blev man ännu mer nervös, när ska detta ta slut?

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback