dom två!

Ibland undrar jag hur ni två står ut med mig , dag ut och dag in, vi har ju nästan som sagt suttit i hop i några veckor nu, men konstigt nog blir jag aldrig trött på er , jag lär känna er bättre o bättre varje dag, och ni kommer mig närmare hela tiden. ni har blivit som mina soulmates som lyser upp mina dagar och som jag spenderar min fritid med just nu! Jag är glad att det är er jag bor med just nu , och att det är er jag får ha runt mig varje dag. Jag har alltid trot att att jag kan komma överens med vem som helst, eller bo i hop med vem som helst, men jag har börjat inse verkligheten och att det inte alltid stämmer, men med er så har allt klickat och det fungerar bättre än förväntat, jag är evigt tacksam att ni vill bo med mig och att ni vill umgås med mig om dagarna (nu har vi ju inte direkt något val, men ändå haha) . . så kära vänner , underbara människor , oersättbara vänner . .  ni är mitt ljus , ni är min glädje och det är er jag vill ha med mig hela mitt liv . . Malin & Anna , TACK . . ♥

och Malin , ännu ett tack för att du stått ut med mig i ungefär ett år , nästan konstant , du är och förblir min först kombo!

Jag älskar er



Sara Eriksson


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback