helgen i ord.

Fredagen spenderades med god mat tillsammans med Anna & Malin.

Vi har även påbörjat ett riktigt härlig album som speglar vår tid här i Göteborg.


Lördagen såg ut så att vi hade en hel dag som bestod av Tvätt och Städ. Efter att vi var klar med det så drog vi till Mcdonalds endast för att få ett snyggt glas.
Sen var det på med party outfiten och korka upp vinflaskan, så var vi på g igen. Festen började hos Mikaela och Anna där vi fick finbesök av Amanda och Ellen, Samt vänner till Mikaela. Sen fortsatte festen och ännu mer vin pimplades nere på Maddes uteplats och där påbörjade vi dansa oss varma inför kvällens bravader.  Spårvagn blev ett självklart sätt att ta oss till partystället. med lite Aggressioner på en viss person men med lite mer vin var jag på topp och tillsammans med dom andra så var vi högst upp och taggade som få!


Vi drog oss till Gretas där vi möte upp Johanna & gänget och beställde in drinkar så det stog härliga till och vi dansade tills fötterna gjorde ont, sedan begav vi oss "stället med den bästa kebaben" enligt Anna Grönbech. Haha. Vi blev som ett kollektiv, vi delade på varandras kebab och spillde ut den andras, viss kebab åkte i ån men sånt får man helt enkelt tackla. Sen med kebabsås på jackan och något dragna människor tog vi oss hem med svart taxi för 150 kr, ända fram till dörrren...nästan .. sen avslutade jag min kväll med ett viktigt men framförallt ett samtal med min bästa vän.


Tack världens bästa människor.

jag är lycklig med er . '

Bilder kommer . .


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback