jag tror jag vet vart jag vill .

Det är just sånna här dagar man aldrig vill ska ta slut . .


Under Gårdagen fick jag ännu en uppbarelse om varför just Göteborg är den staden jag vill bo i. Jag Malin & Anna började vår eftermiddag efter praktikerna med att äta på Owes, som är stans bästa korvkiosk, jag tog mig an en halv special och malin en hel special, den kvinnan klarar allt!


Sen tog vi en promenad runt en ur mysig sjö och bara andades in den underbar lukten av skog och sjö, vidare efter det tog vi bilen till havet, där vi tog del av solnedgången och tog en hel del mysiga bilder . . Underbar havslukt med underbara vänner samt en helt fantastisk solnedgång, jag lever livet, vill inte att det ska ta slut . .


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback