lista

1. Vart reser du helst?
Egentligen varsom helst, bara jag får vara med människor som delar med sig av sin postivanda.
2. Vilket djur påminner mest om dig?
Apan, Nicke Nyfiken . .
3. Titta åt höger och berätta vad du ser.
Ett bord.
4. Vad äter du till frukost?
Äter nästan aldrig frukost, men om det händer blir det nog . . fil och müsli.
5. Beskriv en alldeles perfekt dag.
Att vakna upp när man helst vill , strålande sol ute och jag får åka tillsammans med mina vänner till en underbar plats där vi kan sola, bada & umgås hela dagen, sen avslutar vi kvällen med grillning och sång till gitarr. .
6. Vilken färg har du på dina strumpor idag?
Jag har inga strumpor på mig i dag.
7. Vad åt du till middag sist?
Stuvade makaroner och köttbullar.
8. Vilken färg gillar du bäst
På kläder , Svart annars är nog Turkos min favoritfärg.
9. Vad föredrar du? Telefon, mail eller snigelpost?
Mail .
10. Vad är din hobby?
Umgås med inspirerande människor.
11. Skriv om något speciellt som gör dig glad.
När jag gör någon annan glad.
12. Vad borde du inte göra?
Det finns nog en hel del , förstår inte riktigt frågan. i vilket sammanhang?
13. Hur gråter du? Lugnt och stilla eller kort och intensivt?
Det beror nog på i vilken situation.
14. Vad ogillar du mest? Diska, dammsuga eller tvätta?
Diska.
15. Vilket husdjur har du / alt. vill ha?
Jag vill ha Diva.
16. Vem hörde du sjunga sist?
Malin när vi skulle sova . . Haha.
17. Vilket är bäst? Skogen, staden, krogen, byhålan, sjön eller berget?

Staden.
18. Vilken årstid gillar du bäst?
Sommar.
19. Vilken dag är din favoritdag. Motivera.
Fredag , Man är nöjd över sin prestation över veckan samt att man vet att man förtjänar en helg ledig . .
20. Hur tror du att andra tycker att du är?
Positiv och Glad , Omtänksam och rolig . . Haha.
21. Vad läser du helst?
Skvaller tidningar.
22. Vad är du stolt över?
Mig själv.
23. Vad skrattade du åt senast?
Det var nog något Bosse sa alldelse nyss .
24. Beskriv dig själv med tre ord
Postitv, omtänksam och social.
25. Vem ser du upp till?
Personer som vet vad de vill och gör något åt det.
26. Hur skrattar du? Fniss, gapgarv eller ping-pong-skratt?
Jag skrattar som jag skrattar , haha.
27. Vem är snyggast? Linda Rosing eller Miss Piggy?
Måste jag välja. .
28. Vilken grönsak är godast?
Gurka.
29. Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Jag får se vad jag ska önska mig .


Skriv en kommentar här
Postat av: Shia Fan

Hej, är du ett Shia LaBeouf fan?



Kika då in min fan blogg :D

http://shiaalabeouf.blogg.se

2009-06-09 @ 11:27:58
URL: http://shiaalabeouf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback