Onsdag

Bättre sent än aldrig får vara mitt motto i denna blogg.
Jag har nu lovat att förbättra mig på att uppdatera här. Men jag vill skriva av mig när jag har något ni läsare kan läsa om, känns meninglöst att skriva strunt, även fast det är det jag gör just nu , haha.

Leksandsveckan kan sammanfattas som en underbar vecka med underbara människor som inspirerar mig hela tiden och som får mig att skratta konstant. Tårar har runnit efter många ex jobb som tvåorna gjort. Jag förstår inte hur jag ska överleva den sista tiden med mitt Leksandsgäng, nu när jag redan gråter och vi har ett år kvar haha.

En annan upplevelse i sig är att uppleveseentreprenören och solstrålen Anna har besök min och Malins Hemstad Sandviken och vi har haft fantastiskt väder med vin nästan varje dag och glass mys med fina vänner i gävle vid ån.

Nu är jag tillbaka i Göteborg och jag mår underbart bra.
I kväll blir det fin middag med Kursledarna här på Avenyn.

Ta hand om er.
PUSS


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback