Sandviken

Jag är nu tillbaka i sandviken, har tillbringat min tid med gänget, vi har sett film och badat i sjön i högbo. I kväll blir det sällskapsresan maraton. Känns riktigt skönt att komma hem, även fast jag åkt på en hel del tråkigheter.

Dom sista dagarna i Göteborg var helt fantastiska och jag kan prata för både mig och malin att vi är så oerhörttacksama som har fått bott hos Mikaela och Anna , och för att Anna tagit hand om oss och hur nära vi kommit henne.
We love you honey.


vem har rödvinstunga om inte Anna, haha.

Skriv en kommentar här
Postat av: katarina

vadå för tråkigheter? kramar

Postat av: Brallsson

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv ;P miss it!

2009-06-30 @ 13:34:32
URL: http://lasalltpagotlandska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback