sjuk bloggerska

Ja jag får ta och kalla mig för en riktig bloggerska haha eftersom jag uppdaterar så väldigt ofta *host* . .  som rubriken säger så har jag nu legat sjuk i soffan två dagar, har blivit förkyld och på köpet har jag fått en sjuk vän, malin som också blivit sjuk . .  i morse så vaknade jag av att Anna hostade så jag hoppas inte hon blir sjuk på kupen!

i morgon blir det iallafall praktik och det ska bli skönt att göra något.
efter det blir det Timbuktu på Liseberg och sen blir det utgång på Trädgårn tror jag =) .
En annan positiv nyhet är att Amanda är i Göteborg , hur roligt som helst!

Nej nu ska jag kolla vidare på tv , kanske laga någon mat ?
ha en bra dag, själv ska jag kurera mig så jag är helt återställd tills i morgon.

PUSS


Skriv en kommentar här
Postat av: Josefine

Hihi fast den var ju inte på riktigt :P Men jag ska göra den så småningom :) Men kul att du tyckte den va snygg iaf stumpan. Hihi.



Japp kändisar kommer vi bli, ja menar vem skulle inte tycka att Sara och Josefine är så jäkla bra liksom!? Haha. Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback