finaste

i kväll vill jag skriva ett kort inlägg till min kära syster . . ♥

Jag vill att du ska veta att jag älskar dig mer än allting annat och om det vore någon jag skulle göra precis allting för så vet du att det är för dig , för du är mitt hjärta. Du ska aldrig tveka om att jag inte ställer upp för det kommer jag alltid göra för du förtjänar allt bra . . Jag vet att du inte mår helt okej just nu, mycket som händer omkring dig och dina vänner . men jag vill att du alltid ska komma till mig om det är något ! och jag tycker du är så himla stark som accpeterat att jag flyttat för jag tror inte jag skulle kunna tänka mig att bo kvar hemma och du flyttade i från mig . jag saknar dig hela tiden! För är det någon människa på jorden som gör mig glad från topp till tå så är det du, trots att vi har våra små bråk så är det ändå du som gör mig lyckligast! syster , du är allt jag behöver . . ♥  jag hoppas du kommer hit snart .


syster i somras  <3

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback