måndag

i dag är det måndag och helgen har varit kanon bra och jag kommer lägga upp bilder som jag tog under kvällen, men det blev ju en hel del och mitt mobila bredband går inte allt för fort här i skogen haha.

i dag har det varit en lärorik dag i skolan, med personlig kommunikation, känner att jag kommer lära mig en hel del.

nu när jag kom hem så kom en våg av depp över mig , jag vet inte varför, kanske för att jag snackat om att jag längtar hem så mycket och att det känns väldigt långt tills på fredag, då jag äntligen får åka hem. jag känner bara att jag har lust och gråta , men håll humöret uppe och snart är det ny dag med nya möjligheter.

men usch vad jag hatar när såna här peridoer bara sveper över en och man känner sig total värdelös och man vet inte riktigt vad man ska göra, ibland kan jag få såna dagar , men jag ska nog ta en promenad sen och rensa mina tankar.


Hoppas ni mår bra.
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback