Onsdag

Underbart väder eftersom det var Josefines Födelsedag, Hon och jag började dagen med en cykel tur till Skolan och åt en riktigt god frukost med vår kollega Madde. Sen jobbade vi igenom Marknadsplanen och Inköpsplanen för vår butik. Sen drog vi hemåt och jag följde med Josefine eftersom vi hade planerat in ett hemligt kalas för henne. Så när vi kom in i hennes stuga hade Michaela , Josefin och malin fixat med ballonger och fin duktning samt marängswish. .  och josefine hade inte en anning alls .. :) men hon blev riktigt glad .. ♥

dagen fortsatte med häng i stuga 13 samt lia samtal till två ställen i göteborg. så jag hoppas på det bästa. för jag vill verkligen dit, Anna och Mikaela är bäst som erbjuder sovplats (trots att de blir på madrass) haha . men tänk er själv, 2 månader i göteborg med vår vädret på väg, kan det bli bättre? tror inte det. Hoppas malin kommer med dit!!

jag har även i dag hunnit med en middag tillsammans med malin jessica och emelie borta på paraden. sen blev det film med jessica och malin och mys! ni uppskattas tjejer . . ♥

Nu ska jag sova i morgon blir det Inköp för hela slanten.
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback