Söndag

vaknade upp och såklart har det börjat Snöa, jag vill verkligen ha vår nu! men men man får vell vänta ett tag till. I går så började jag o amanda dagen med att gå till Kärringberget för att se en tävling, vi hamnade uppe på berget först men sen skulle vi ta vägen ner så vi tog en väg genom skogen och jag ramlade minst 10-15 gånger, Amanda måste ha varit med om en upplevelse haha. Sen när vi väl kom fram där Anna och dom skulle vara hade dom precis gått, så det var bara att gå tillbaka, men sen mötte vi upp dom hos Emelie och där värmde vi oss lite och sen blev det hemköp och sen drog jag Anna och Amanda hem till min stuga och myste med melodifestivalen samt lite filmer =) Otroligt mysig kväll. .  ♥


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback