torsdag

I dag har vi haft inköp hela dagen och jag måste säga att det är en hel del man måste tänka på innan man köper in till en butik, men hej vad roligt det är att lära sig. . :) och i morgon blir det skyltning hela dagen inför vår butik. så i dag var jag hos Jossan och plockade i hop lite kläder som kommer passa. jag ska ta med mig kameran så jag lägger säkert ut några bilder senare.  i morgon är det äntligen helg och helgen innebär melodifestivals fest med gänget samt en massa annat skoj.  nu ska jag ta och fixa inne i mitt rum sen blir det sängen som gäller . . Sov gott ♥


Stuga 7 , min och malins  fanastiska hem . . haha

Skriv en kommentar här
Postat av: Michan

asbra stuga, som jag trivs asmycket i, haha!!

Postat av: Brallan

7 heaven igen, efet mys striden!! :)

2009-03-13 @ 23:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback