fartfyllda dagar!

I går började jag dagen med en fika på stan med Maria, vi gick och åt på Aldos och Nattis hade inte en anning om att jag var hemma, så hon blev riktigt glad och det känndes så himla bra att bara få krama henne!! Sen åkte jag och hämtade upp Amanda och vi åkte in till Valbo för att kolla runt lite, fick med mig ett fläthårband från glitter, som ser ut som en riktig fläta får se när jag får använding för det :)

Efter det blev det tacos och kvalitets tid med Amanda, samt massa skratt till sjukt bra klipp på you tube. Sen hämtade vi upp Josef och Annica på stan och sen Maria o Kim. Vi begav oss sedan där efter till Stensätra och till Kims Bror, där vi sjöng sing star till klockan 01.00 . . Riktigt rolig kväll, sånt uppskattas riktigt mycket!

I dag ser planerna ut så att jag ska i väg med Mamma en sväng, sen blir det hem till maria och hjälpa henne med lite saker och sen blir det överskakningsmiddag för Kim, och efter det blir det lite vin med mina vännner.

Nu sa jag i väg, Hopps ni mår bra.
Jag saknar Göteborg redan , det du Anna ;)

PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback