fredag

Hej där vänner.

I dag är det fredag , jag bifinner mig fortfarande kvar i göteborg och jag tror jag stannar här ett tag till. Den enda nackdelen just nu är att det regnat 3 dagar i sträck på morgonen, men det gör egentligen inte så mycket för när man väl lämnat praktiken har solen tittat fram och man får möta upp sina ljussjälar Malin och Anna.

I går var vi faktiskt och åt hemma hos Annas mamma och åt, vi kom dit då hade Laila och Mikaela lagat tacos åt oss, så det satt fint i magen. Sen blev det lite underhållning från Mikaela´s sida med lite fin dans (skrattar för mig själv) . . Sen bar det av hem till kära temperaturgatan där vi lyssnade på skön musik och sen började Anna färga malins hår, men då hoppade vi andra i sängs för vi skulle upp tidigt.

I dag ser planerna ut så att det är rätt lugnt, vi tar det lite som det kommer, jag kommer nog sluta vid 16.00 någonting och dom andra runt den tiden med hoppas jag, eller malin vid 17.00 . .

En sak till , Världens bästa Mamma fyller år i dag, och jag vill vara hos henne men hon har istället fått ett paket av mig på posten, får se om jag får ett tack samtal sen :) hihi . .

Hoppas ni mår bra

Jag mår bara bra och just nu längtar jag till helgen tar plats.

Grattis Josefine som blev Moster i dag :)

PUSS


Skriv en kommentar här
Postat av: Josefine

Ååh vad söt du är mitt hjärta, tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback