länsmansgården

hej mina bloggläsare.

jag vill bara uppdatera er om att jag just nu befinner mig i länsmansgården i underbara göteborg. Anna chansar på att graden ligger runt 25 grader. vi sitter och myser på en filt bland myror och alkisar och det bästa är att vi lyssnar på the voice. vi ska snart vandra tillbaka till lägenheten där mikaela ligger och sover vid sin fläkt ( så jävla varmt) . . måste berätta om gårkvällen ... vi var först i skattås och drack en jäkla mycket vin med annas kompisar. sen blev det trädgårn och spårvagnen hem och där hittade vi mikaela i trappuppgånen sovandes med 3 trappsteg. aja vad händer då i dag? vi ska hem till annas vuxen kompisar och grilla och dricka lite vin. sen får vi se vad som händer och sker. men nu ska vi gå tillbaka till lägenheten och duscha... Puss på er .

Malin och Anna Hälsar !

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback