söndag i göteborg.

Söndag i kära göteborg och just nu får jag känslan att jag alltid vill vakna upp på en söndag med solen i ögonen och veta att jag är i göteborg och att jag har malin i samma soffa och Anna och Mikaela en bit bort, den känslan är  ovärderlig just nu! nästa söndag vaknar jag upp i Leksand, och söndagen där på i sandviken, men efter det blir det Göteborg igen, nog om det. hur har då vi spenderat denna söndag?

Jo , vi har ungefär legat i soffan och bara umgåts med varandra och kikat på bra tv program. Sen gjorde vi en riktigt god ungspankaka och nyss har vi varit i erkisberg och köpt glass , snart blir det Deja vu på tv och sen blir det sovtajm och ladda inför en ny vecka på Avenyn.

Hoppas ni mår bra, vi ses snart.
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback