Tisdag

Hej . .


och nu är vi inne i en ny vecka. Just nu sitter jag på praktiken och snart ska jag och hanna ut och påbörja vårat projekt med Aveny Brosyren, vi ska ragga upp lite medlemmar som vill vara med och marknadsföra sig i brosyren.

Kan börja med att säga att helgen var riktigt bra. I fredags kväll tog Jag Anna och Malin bilen till Ramberget för att se på utsikten, vi tog med oss en filt och ett täcke + att vi lyssnade på musik med Annas mobil. Riktigt kallt var det, men hur mysigt som helst. Efter det tog vi en rundtur genom hela staden och sen åkte vi hem. Somnade vid 2 - 3 men blev väckt av vår kombo Mikaela som kom hem och vid 7 och berättade om sin fullfartiga kväll, sen kunde jag o anna inte somna, så vi var vaken sen 7 på morgonen där.


På lördagen började vi dagen med en fika i stan tillsammans med Malin och Katja, och sen blev det lite shopping och sen åkte vi hem åt varsitt håll. Vi började städa och dona, och runt åtta tiden kom Malin och Katja hem till oss. Vi satt och lyssnade på bra musik, tog kort och drack gott vin och goda drinkar. Sen tog vi Spårvagnen in till Stan och gick på gretas. Riktigt roligt var det, sen blev det hemgång och vi käkade god tunbrödrulle när vi väl kommit hem.

På söndagen så dukade vi upp dagen med slapp framför tvn och tvättning för fulla muggar.

Måste säga att gårdagen var en riktigt mysig kväll, god pasta sallad med min lilla underbara "familj" . . Nu ska hanna och jag ut och leta intressanter på avenyn.

PUSS


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback