tisdag

Hej där.

Jag sitter just nu på praktiken och sammanställer lite utväderingar. Det går väldigt bra på praktiken men det kanske inte är något jag vill arbeta med i framtiden, men huvudsaken är att jag trivs och får lära mig nya saker. Jag börjar även lära känna staden mer och mer för varje dag och det känns skönt. I söndags så anlände min vän malin hit så jag hoppas jag hinner träffa henne i veckan annars så blir det fest mot helgen. :)

I går slutade jag och anna runt 5 så vi drog hem och fixade och donade och lagade mat och sen när malin kom hem tog vi en promenad. Sen när mikaela kom hem fixade vi med vår tvätt och gjorde i ordning en liten gaderob åt mig och malin, känns underbart att inte behöva bo i resväskan hela tiden. Så nu känner man sig ännu mer hemma hos dom.

I dag blir det praktik till runt 17.00 , så sen får man se vad som händer :) Anna och malin slutar båda klockan 19.00 så då får man se till o fixa käk tills dom kommer hem :) . nej nu ska jag fortsätta jobba på. men ha det så bra. Ta hand om er.

Puss


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback