God kväll vänner

Har inte skrivit i min blogg på ett tag, har inte riktigt varit nöjd med mitt design, men nu känns det bättre och då blir det roligare att skriva. men har en del jag inte ritkigt vet vad jag ska göra med.. men det löser sig.

I dag har jag varit hos maria hela dagen, en snabbis till valbo bara. sen har jag myst med brudarna.
Föresten så hämtade vi hem en ny familje medlem till familjen wilhelmsson i torsdag, en liten chihuahua vid namn lykke li och kallas lykke. hon är hur söt som helst, diva är vel inte hel nöjd men börjar vänja sig som stora syster.
som ni såg tidigare så har jag köpt ny mobll, klumpig som jag är har jag redan gjort en liten spricka på displayen, eftersom jag hade mobiltelefonen och nycklarna i samma ficka, jaja elgiganten får laga den..

nu ska jag sova, i morgon är det farsdag , så grattis alla pappor men speciellt min pappa ♥


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback