Göteborg

Just precis i denna sekund kom jag på att jag saknar allt som har med Göteborg att göra, speciellt saknar jag den tiden när jag och malin var där nere och bodde hos Anna. Något annat har jag inte riktigt att relatera till den staden. men under två månader fick man många minnen, det kan bara vara sånna minnen som att gå längst med avenyn på väg ner mot nordstan, ta del av alla människor som gick förbi , dom som satt och njöt av det fina vädret på alla ute serveringar eller i parken, eller att ta spårvagnen mot stan eller bara ta en fika på något mysigt ställe långt in på kvällen, besöka havet och ta del av havslukten, nya människor samt mycket mer.  såna intryck som man inte riktigt uppskattade när man var i det ögonblicket men som jag i dag bara längtar tillbaka till. Största anledningen varför jag mådde så bra under den tiden var att jag fick tillbringa den med Anna och Malin, två personer som jag känner mig trygg med och som får mig att må bra. Utan er två hade inte denna tid varit så minnesvärd och underbar som den var. tur att vi har många bilder vi kan kolla tillbaka på och minnas.

Men göteborg, snart är jag tillbaks.
Kanske det kan bli min hemstad någon gång.. vem vet.






har ännu mer bilder, om ni går tillbaka i arkivet mellan april-juni

Skriv en kommentar här
Postat av: brallsson

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!!



håller med så jävla mycket!!!

2009-11-13 @ 00:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback