Varsågod mina läsare

Nu ska jag uppdatera er lite om mitt liv.

Just nu är jag och min kollega & underbara vän i fullgång med det allra sista inför våran modevisning på söndag, som kommer äga rum i bergströms galleria i Falun.

Så i dag har vi byggt upp vår catwalk som våra modeller ska gå på, måste där med tack för dom personerna som ställer upp, bara sandviken folk, så tack för det.
I morgon blir det att sätta upp tyger, göra det allra sista och sen ska jag hinna med att få alla modeller att prova sina kläder, ska hinna med det under kvällen hade jag tänkt. Så i morgon bär det av till Sandviken, sen blir det falun på söndag som sagt, Hoppas ni kommer dit och kikar.

Just nu är jag väldigt stressad över allt, så är inte riktigt på humör att skriva här. men jag återkommer efter denna helg, och föresten helgen efter det ska jag åka till göteborg, hoppas på en billig sista minuten resa bara :) Saknar ju min underbara vän Anna & min fantastiska kombo Amanda. ♥

Nu ska jag sova , skulle gjort det för 10 minuter sen , men jaja :)
Massor med Pussar.


Bjuder på mig och Mulin.


Skriv en kommentar här
Postat av: brallsson

Jag har med mig kameran i högsta hugg:) Ni får räkna med mig som fotograf för Entreprenörskolan hahaha :) en VIP plats med andra ord ;)

fan va jag längtaaaar!

och jag vill med till götet men har NADA pengar BÖÖÖÖÖÖL! puss och lycka till:)

2009-11-27 @ 20:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback