Ännu en måndag

och här sitter jag i mitt rum i sandviken.
det var ett tag sen man var hemma under en vecko dag.

vi har fått lite distans på skolan eftersom vi ska till stockholm i morgon och gå på mässa. Jag har ringt en del Lia plaster, men vi får se , antingen är dom inte där eller så har någon annan fått platsen, så typiskt. pratade med en butik, vi kom in på allt  möjligt, men tyvärr var det någon annan tjej som hade fått platsen, såklart samma veckor som mig , ungefär.

men men, de e bara att kämpa på vidare, har skickat lite mail, så får vi se sen.
nästan lia period ska jag verkligen vara i göteborg igen, de är ju trots allt där jag skulle kunna tänka mig bo.

Nu snart ska jag hem till maria, sen ska vi vidare till gävle för lite käk och film med Jessica, micke och Anna.
Hur mysigt som helst.

PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback