Fredag

God kväll Bloggen...

Just nu sitter jag vid matbordet i mitt vackra hus, runt omkring mig så hör jag pappas röst som pratar med min faster i telefon och mamma som tittar på tv. Jag har verkligen tagit mig tid att vara hemma lite nu.

I går så var jag hemma hela kvällen nästa, åkte bara upp en sväng på stan med amanda och kollade runt lite eftersom det var Halloween på stan, då dom släcker ner hela staden och med massor av event. Men det var så mycket folk så det blev en kortis bara.

Sen skulle Amanda och Maria hem till deras vän Lars, men jag hoppade det, för jag ville vara hemma med mamma lite, så vi kikade på Mammas pojkar och sen blev det rosa bandet galan med pappa och sen blev det film med syster, så jag hann med en hel del :)

I dag var jag en sväng hos maria och hjälpte henne packa, sen drog vi till Amanda för att se hur det gick för dom med packningen. Jag var bara där en sväng, sa hejdå till tjejerna som drar i kväll till England och festar loss hos Lina. =)

Om en timme ska jag ha idol mys med Hanna , men först lite mat med henne.
Puss ♥


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback