Godmorgon

När jag låg och drog mig i sängen i morse fick jag ett väldigt trevligt samtal av mina kära Josefine och hon kom med en utmärkt idé :) , jag tror detta kommer bli kanoners.

Just nu sitter jag här tillsammans med syster, vi har fixat våra naglar, eller jag har målat dom i en snygg grå färg medans hon försöker ta bort sina byggda naglar, går sådär tror jag.

Nu ska jag iallafall ner på stan, Amanda skjusar ner mig, vilken pingla. Ska träffa Angelica för en mysig fika och lite snack som vi har att ta igen, sen blir det nog att man åker hem och umgås med syster en sväng och fixar sig inför kvällen. Jag tror det kommer bli en riktigt bra kväll, har intalat mig att strunta i saker som hänt det senaste tiden.

Hoppas ni mår bra :)
PUSS


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback