söndag

Förlåt för dålig uppdatering, men både blogg.se och min dator har krånglat.

I går blev det  en sväng till valbo för lite shopping med Amanda, köpte riktigt fina örhängen och en svart tunika. sedan var det bara att hoppa i duschen och sen så blev det middag hos Amanda.

Vi drog senare till maria där hon Hanna Julia och Freddie var på g. vi satt och snacka ett tag, lyssnade på bra musik sedan drog vi tillsammans med maria och hanna in till gävle och gick på bilgan, maria sjöng lite och vi hade riktigt trevligt, sedan drog dom andra ut medans jag och amanda åkte tillbaka till sandviken och gick en sväng på klaras och träffade timo josef julia o freddie, sedan drog vi hemåt. träffade på nattis en sväng också.

jag kände att jag behövde en lung helg, har blivit en del för mycket nu på senaste tiden
och jag kände att jag inte var riktigt återhämtad från det som hände i lördags.

i dag blir det nog någon mysig film med vännerna och kanske lite god mat.

i morgon ska jag se till att ringa massor med Lia plaster, för jag orkar inte gå runt och inte veta vad jag ska göra om 3 veckor.

Hoppas ni mår bra.
PUSS

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback