tisdag

God kväll .

Min uppdatering har inte varit den bästa, men just nu så bryr jag mig inte så mycket om det. Just nu vill jag bara ta vara på dom sista dagarna här i leksand innan alla andra åker.
För jag blir ju kvar  tillsammans med Josefine, vi ska vara på bergströms galleria och det känns hur roligt som helst.

Mycket har hänt, många olika känslor har kommit och gått samt  tårar och skratt har delas ut mellan oss. tre dagar som har tagit oss energi som vi nu börjar se ljuset på. i morse vaknade jag upp som ett hål i mitt hjärta och en tom blick men i dag går jag och lägger mig med ett leende på läpparna men även många frågetecken. Jag förstår att ingen av er förstår något, eller några av er känner igen mig i orden.

nej nu släpper jag detta, det är för personligt.
men jag e glad.

nu ska jag sova, kunna sova lungt och behaglig som jag inte gjort sen i fredags.
och jag vet att ni också gör det.

Jag älskar er, ni vet vilka ni är.

Skriv en kommentar här
Postat av: emija

BU :P!

2009-10-29 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback