Tjugotvå år.

I dag är det min dag, eller den är snart slut, jag har nu blivit Tjugotvå år och det känns faktiskt riktigt bra haha.
Har haft en underbar dag med många goda Cupcakes och många mysiga Kramar och även små mysiga paket, tack mina underbara vänner i Leksand, vad vore jag utan er!!

Sen ännu ett större tack till Amanda och Malin, ni har förgyllt min dag så otroligt mycket, tack för all hjälp och all uppvakning, ni är dom bästa kombosarna man kan tänka sig, Jag älskar er!

och ni i sandviken, tack för all uppvakning.
jag saknade er i dag!

Nu ska jag sova, och vakna upp som en tjugotvå åring på en helt vanlig dag.
I morgon har jag och Josefine en del att stå i.
Så nu, God Natt ♥


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback