Have a heart

Jag vaknade vid 8.00 i dag, jobbade på lite med saker från Avenyn som jag nu har skickat in, ska ta och skriva lite på mitt examensjobb nu också, men det känns som jag kört fast lite.

Dom senaste dagarna har jag maria och amanda hamnat hemma hos josef på filmkvällar, i måndags såg vi en hemsk film, så maria var tvungen att sova här, jag tål inte skräckfilmer, eller phystiska filmer. Usch. haha. men jag får skylla mig själv som kollar på dom.

i dag vet jag inte hur dagen ser ut, ska ta och ringa maria och amanda snart tänkte jag, ska innan det jobba på lite med examensjobbet.

Till helgen blir det iallafall party, jag längtar.
Hoppas ni har en jätte bra dag.

PUSS ♥

Skriv en kommentar här
Postat av: Shanna

I really like what you guys tend to be up too.
Such clever work and exposure! Keep up the very good works guys I've included you guys to my blogroll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback