Hey Soul Sister

I dag är det söndag och jag har vårstädat mitt rum, duschat och klätt mig i en blommig tunika, men inte för somrig, dom sparar jag mer till sommaren. jag längtar tills jag får klä mig i klänningar o sandaler.

Så här en sån fin söndag med solsken så kom jag och tänka på (som jag ofta tänker) vilken underbart fantastisk person som jag delar min vardag med, (fast på avstånd), Vi uppdaterar varandra om dagens händelser och bara ger varandra varsin energi kick. Jag vill bara säga att jag saknar dig och uppskattar din närvaro och vänskap.
Josefine ♥


Skriv en kommentar här
Postat av: Dungeon Hunter 5 Hack

Nice answers in return of this querty with real arguments and explaining
all regarding that.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback