Solig dag

I dag har det verkligen varit en solig dag och det behövs, man känner direkt hur man blir postitv och glad! Som jag skrev tidigare här så var jag med maria in till sjukhuset i morse, gick bra , eller bra hon är gipsad igen, 3 veckor och sedan ska hon göra något med handen 1 vecka, så sjukskriven 4 veckor. Så jag får hoppa in och göra lite helgjobb samt lite mer. men ska försöka kombinera det bra med mitt exjobb.

På tal om ex jobb i morgon ska jag införskaffa mig en graverings sak.. så nu ska jag börja!

Efter sjukhuset i dag drog vi upp med hundarna till högbo, besökte djuren och tog en liten promenad, sen ringde emma och frågade om vi ville fika, möte upp henne, men bestämde oss för att tillbringa dagen på balkongen med solen i ögonen, bra musik och lite glass. min syster kom även dit. 

- Kom i håg en sak, man måste även själv bjuda till & visa att man är öppen för förslag-

I morgon ska jag tillbringa min förmiddag med Pappa ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback