Tillbaka på hemmaplan

Nu är jag som sagt tillbaka i sandviken. Kom hem i går och firade in det med en fest tillsammans med mina vänner. Vi blörjade med en förfest hos maria och sen blev det lobby, riktigt mycket folk och jag dansade in dom nya skorna, visst hade man ont sedan men vad gör man inte haha. Sedan blev det en efterfest med gänget hos någon tjej i norrsätra, men åkte rätt snabbt därifrån.

Maria råkade ramla i går och blev knuffad och stukade/bröt?! tummen, så nu är hon gipsad den stackarn, dom vet inte riktigt vad det är ännu men hon ska ha gipset en vecka, sen får vi se. Min älskling ♥

I kväll blev det film mys med Maria, Julia och Madde, kom nyss hem och nu ska jag sova.
Ha en underbar måndagskväll.


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback