Sisters in arms.

I dag har jag varit med Malin till Barnmorskan, blev inget stick i fingret så hon klarade sig utan min hand haha, men jag fick vara med och höra lilla pyrets hjärtljud, och det gjorde hela min dag, vilken fin krabbat som snart kommer till världen! mamma malin kommer bli världens bästa förebild, precis som vår hjälte Pippi!

Jag och Malin fick även frågan om vi var syskon i dag, vi påminde om varandra, kan kanske bero på att vi bott så tätt in till på varandra i två år, men vilken fin komplimang.

Sedan blev det en lunch med maria på oden, kan vara en av sandvikens bästa resturanger, sen blev det en sväng på stan. Efter att malin åkt hem möte vi upp Nattis, tog en fika och pratade massor.

Min eftermiddag / Kväll har jag spenderat med Amanda och maria, blev en sväng för mig och Amanda till Gävle, sen blev det lite mys  hemma hos maria med tv tittande.

Nu ska jag sova, i morgon är det lunch med Malin och Emma! ♥


Skriv en kommentar här
Postat av: Nattis

tack själv älskade du! <3

Postat av: Brasan!

Tack för att du finns hjärtat!<3

Ses snart :D

2010-08-20 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback