Två pärlor.

ett inlägg till mina bästa kombosar.


Dom här pärlorna är två av dom absolut bästa tjejerna i min värld.
 Vi tillsammans har tagit oss igenom två fantastiska år, vi har bott i hop och lärt känna varandra utan och innan, skrattat och gråtit tillsammans (mest skrattar, det är vår speciallite)
När jag var i min stuga 32 tillsammans med er, kunde jag inte känna mig tryggare, jag hade två personer som ständigt stod bakom mig och stöttade mig genom allt.
Min tid med er har fått en unik plats i mitt hjärta. Det är inte många man får uppleva en sån utveckling med och jag är glad att jag fick dela mitt boende och mitt liv med er.
och tjejer, vilken tur vi hade som fick ha dom mest fantastiska vännerna runt omkring oss.

Jag saknar alla timmar och alla minnen med er.
om jag fick göra om mina två år, hade jag gjort det på samma sätt.

Kombosar för alltid.

i morgon är en stor dag, för en av oss, då går hennes dröm i uppfyllselse, en unik butik öppnas och det är dags för henne att skriva historia.. Jag är stolta över vad du åstadkommat, jag har sett din utveckling och jag vet att du kommer lyckas.. Amanda, du är grym!

Jag älskar er.


Skriv en kommentar här
Postat av: Mallan!!!

ÅH va fint! finns inga ord just nu... kan bara instämma dina ord :D

Helt jävla fantastiskt!!!



Vi är eliten haha!!



Och amanda kan hon hihi



Kärlek till tusen!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-01 @ 21:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback