Hold my Hand.



God kväll på er.

Nu sitter jag i mitt rum, i min nybäddade säng som är nybäddad med mina fina vita påslakan/örngott och dekorerad med mina fina nya roskuddar, så himla fint! Det ser ut som en hotell säng och vem älskar inte att sova i sånna?! Så nu kommer jag sova extra gott i min säng. Om en liten stund ska jag käka middag med familjen för att sedan åka till maria o se på idol med tjejerna, spännande att se vilka som går till final. Jag tror absolut på Jay och känslan säger Minnah, men vi får se helt enkelt, Alla är värd det. Sen blir det sängen för mig, i morgon ska jag jobba ett pass på kicks och på kvällen blir det party, är riktigt på ett partyhurmör.

Hoppas ni får en trevlig helg mina fina vänner. ♥

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback