2010-02-03

God kväll mina vänner.

Vi har fullt upp och jobbar med projektet Neco, men det är riktigt kul för jag jobbar med Anne-Lie och John. Vi har även funnit med en fika på siljan i dag, herregud vilka konstiga männsikor man träffar på där. haha.

Har många funderingar i huvudet just nu och jag är kluven på allt känner jag, men det är nog bara för att det är så många känslor som uppstår när man vet att vi ska här i från om mindre än 2 veckor. Jag tycker faktiskt om varenda människa som ger mig energi här uppe. Människor som inte får uppleva denna gemenskap missar verkligen något.

Men det blir nog bra ska ni se , behöver bara komma hem lite känner jag.
Jag saknar er där hemma, verkligen.

"Vackra Natalie, tack för att du tänker på mig, jag saknar dig också"

Hoppas ni mår bra för det gör jag trots allt.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback