Fredag i göteborg

God Eftermiddag.

Nyss tagit del av min och annas suveräna Ungspannkaka som vi lagade i går, helt fantastisk. Vi bytte ut vanlig mjölk till Soja mjölk, det rekomenderas. Sitter nu och ringer runt till våra medlemsföretag för att få lite information.

I kväll vill jag ha en lugn och mysig kväll med mina två kombosar (+katterna) , kanke att det får bli film och godis? Vi får helt enkelt se vad vi styr i hop.

Jag måste faktiskt säga att jag redan saknar Leksand, det är något med den lilla staden.
Kan det bero på att jag träffat några av mina närmaste vänner där, ja kan vara så.
Sen kan det nog bero på att jag vet att slutet börjar närma sig på min fantstiska resa.
Så , det jag vill ha sagt är att jag saknar er!

Nu ska jag fortsätta jobba, sen är det helg.

Puss


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback