Sandviken

Nu har jag hunnit landa.

I går hade jag en intersiv dag i skolan med redovisning och feedback samtal, jag tillsamans med min fantastiska grupp Anne-Lie och John är otroligt nöjda över vårt resultat.
Efter det var det bara att ta vara på dom sista timmarna med klassen, och många av oss ville inte inse att det snart var dags att säga hejdå. Det jobbigast var att säga hejdå till dom personerna som står mig närmast och ni vet vilka ni är. Jag har nog inte förstått det ännu att jag ska vara i från er på så länge. Men när man sitter här i sin ensamhet i sitt rum, vill jag bara tillbaka till er!

I går blev det även melodifestival rep med Amanda, kom hem till sandviken vid 5 , och var vid göranssons arena vid halv 7. Så det var snabba bud, men vilken fantastisk kväll vi fick, repet var kanon, och många skratt blev det. låtarna var väldigt bra och sen avslutade vi kvällen i festival tältet med sång och dans och sist men inte minst, Calle Kristiansson, vilken liveartist.

Nej nu ska jag ta vara på min dag i sandviken.
Pusss




Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback