Torsdag.

Nyligen varit på styrelsemöte, snart blir man bjuden på mat av Bosse, känns som en bra dag detta haha.
Pratade även med Madeleine i dag, och jag kommer att sluta min praktik v. 13 för att sedan stor satsa på mitt examensjobb. Så jag kommer åka hem till påsken, eller ska mellan landa i motala hos släkten.

Nu ska jag lägga ner krut på dom sista 5 veckorna här på avenyn, sen blir det examensjobb, men under tiden ska jag inhandla massor med saker så jag kan bygga mina smycken.

Föresten e jag väldigt ledsen över att min syster inte kunde komma i helgen, jäkla sj och väder.
Men jag får vänta tills påsk. hihi

Nej nu ska jag käka.
Puss ♥

Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Hej gumman : )

men vad tråkigt att dem inte kommer, ni kanske kan hitta en ny helg? istället!

Puss

2010-02-25 @ 18:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback