En vänskaplig sak.

Det finns en vän som jag kände att jag ville tillängda just detta inlägg (1264onde), hon är en person som jag trivs med och som får mig att må bra. Hon är även en sån person som sprider väldigt mycket glädje av att bara vara sig själv, sprallig, glad och humoristisk. Det går inte en enda dag utan att vi hittat på något nytt som vi kan skratta åt i flera dagar framåt, vi använder oss ofta av intärna saker som bara  hon o jag förstår och kan på så sätt kommunicera på ett underhållande sätt som får hela dagen att bli underhållande och rolig. min vän är en sån som man bara kan lyfta telefonluren och slå en signal och bara prata av sig och sen återgå till vardagen, en sån person som man kan dela sina tankar och funderingar med som man inte vill göra med någon annan.

Vi har även fått chansen att lära känna varandra på riktigt, vi har ju som sagt bott i hop i två månader, umgåts dygnet runt och skrattat mer än vanligt. hon har fått lära känna mig och jag har fått lära känna henne. båda vi har brister men även många fina sidor som vi gärna delar med sig med varandra. hon är även den person som jag har gjort roliga projekt i hop, vi har utvecklas tillsammans, vi har haft heta diskutioner men även lärt varandra en hel del. vi har gett och tagit som man gör i en kompis relation. man ger och tar.

min vän är även den person jag tror helt säkert att jag kommer ha med mig en lång tid på vägen genom livet. det känns faktiskt så, för hon har visat att hon vill och jag har visat heenne att jag vill. så tillsammans ska vi skapa minnen och tillsammans är vi spontana, härliga, en anning töntiga men full av kärlek och skratt. för livet skulle inte ha någon mening om man inte fick skratta och så som jag skrattar med dig min vän, vill jag skratta hela livet.

Jag älskar dig Josefine Morelius.



Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback