Happy New year.

Nu tänkte jag skriva lite om mitt nyår.

Jag började dagen med att fixa det sista med middagen med amanda under dagen eftersom vi skulle slippa göra så lite som möjligt under kvällen. Vi var nog klara runt 3 tiden, så då passade det sig bra att åka hem och fixa sig, för vid sex skulle jag och amanda hämta upp gänget på stan.

Vi kom nog hem till Amanda vid halv sju tiden och efter det blev det middag och den var otroligt lyckad. Vi hade dukat bordet med en silverduk samt massor med serpentiner och ljus! (måste varit den finaste duktingen nånsin). Efter det så blev det häng i soffan, massor med dans till sköna 90 tals låtar och nya såklart. Några glas vin och cider glas åkte ner för våra strupar och sen var det dags att ta på sig kläderna för att besöka vår stora kule där vi skulle möta upp kims vänner för att skåla in det nya året.

Vi hällde upp champangen i glasen och tog med oss en till flaska, upp på kulen skulle vi och dom flesta hade klackskor, lyckat i 20 cm snö , men vi klarade det. Vi räknade ner och klockan slog 00 och vi skålade för fulla muggar och kramades och pussades, (fick även samtal av nattis) , sen var vi för kalla så vi drog oss hem till Amanda igen och fortsatte med dans och dricka.

Vid 2 blev vi bjuden på ny fest men eftersom en del var lite mer full än andra så beslutade jag & hanna att stanna hos amanda för lite efterätt och snack. så Amanda skjusade iväg dom andra, hämtade upp Tanja och sen avslutade vi kvällen med några heta diskutioner och mycket girlstalk. Så jag var nog hemma runt 4-5. Men det var det värt.

Jag hade en fantstiskt underbar Nyårsafton.
Tack : Amanda, Hanna, Julia, Maria, Fredrika, Mimmi, Josef & Kim.






























Hatar ni mig?


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback