Hej vänner

Vad har det hänt med bloggen tro, kanske man ska bygga om den och få lite mer inspiration att skriva igen, för nu är man inne på dom sista veckorna innan vår lia, då känns de som man vill skriva ner allt vi gör här uppe som man sedan kan titta tillbaka o minnas hihi.

I dag har vi haft ehandel hela dagen, och vi var nog rätt förbannade på programmet där ett tag, men med lite tålamod och hjälp från varandra så löste vi några gåtor. och morgon kommer äntligen Josefine tillbaka till leksand, och det känns riktigt skönt. Hon är faktiskt en av mina energi källor här uppe.

Jag hann även med att vara i sandviken under helgen och det blev mycket kvalitetstid med maria och det är sånt jag behöver och det finns ingen annan som gör mig så lugn och trygg..

Ska försöka uppdatera mer här, :)

Puss ♥


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback