Måndag

Hej där.

Nu har jag kommit till Lingonskogen , alltså kära Leksand. jag åkte hit med blandade känslor, jag ska nu köra järnet dom sista veckorna som är kvar här uppe men samtidigt som jag vill vara hemma hos familjen o vännerna.
I dag har skolan börjat, och det känns härligt och det var riktigt spännande o höra klasskompisarnas Lia plaster och man känner verkligen hur stolt man blir över alla. I morgon kör vi på med ännu en skol dag och så blir det några veckor framåt.

Har nyss varit ute på en promenad med Amanda, malin & Anna och det var verkligen riktigt kallt men ändå väldigt skönt. Nu blir det mys med brudarna i en varm stuga , i går var den iskall och vi somnade med dubbla täcken och vakna upp i en fortfarande kall stuga, duschen har nog aldrig varit varmare o skönare haha.

Ta hand om er.


En bild på mig o Julia från i lördags , hon är världens sötaste

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback