En riktigt sommarkväll

I dag har jag och malin tillbringat några timmar på stranden och efter det fortatte jag själv med att pressa eftersom i morgon kallar jobbet igen, och kan bangemig säga att denna fina bränna jag byggt upp nu i tre dagar kommer säkerligen försvinna.. men men haha.

I kväll åkte jag tillsammans med Amanda in till gävle för lite shopping, det blev även ett besök på Helt Enkelt där vi käkade en god middag och efter det blev det att ta del av lite sång på torget som är varje Onsdag, det var riktigt mysigt. En riktig sommarkväll helt enkelt.

Sedan begav jag mig till Jessica o Mickes lägenhet för att ta in posten och vattna blommorna (lägenheten stod kvar och allt såg bra ut, Jess o Micke). Dom är som sagt uppe i skellefteå, tycker ni borde komma hem snart!

Nu ska jag mysa med mamma, innan jag tar kväller.. i morgon blir det Kicks :)


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback