Jag har en vän.

som heter amanda och som jag verkligen uppskattar här hemma. det bästa med henne är att hon endast bor 1 minut med cykel från mig, vi brukar alltid vara på samma humör när det gäller partkvällar eller myskvällar, vi har samma åsikter och tänker väldigt lika om många saker. vi har samma musik smak, så det blir aldrig något tjafs vid fester eller bilåkningar, för det är alltid rätt musik på. Vi båda älskar att dansa, så på dansgolvet hittar ni oss alltid. vi båda är väldigt lätta att ha och göra med och det underlättar för oss båda haha. hon är den person jag alltid tar sällskap med dit vi ska, vi ringer alltid varandra och kollar läget och ser hur dagen ser ut. hon är en person jag delar min vardag med. hon är en av dom anledningarna varför jag trivs så bra här i sandviken. Jag vetr att hon är en person jag kommer ha med mig livet ut, vi har ju trots allt bara kännt varandra i lite mer än två år, men hon är en av dom som står mig allra närast. hon älskar mig för den jag är precis som jag älskar henne för den hon är. Hjärtat, tack för att du finns, utan dig hade aldrig min vardag varit densamma!


Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

älskade vän, mina tårar bara rann ner när jag läste det här. Du är för söt! :) Uppskattar din text mer än du kan ana. Och jag håller med - utan dig och det du skrev om oss i texten skulle varken, vardagen, livet eller glädjen finnas : )



Du är min bästa vän! älskar dig <3

2010-07-25 @ 12:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback