Tillbaka efter en vecka på Peace and love

Nu är jag hemma igen efter en vecka på peace and love, men under veckan har det blivit jobb för mig. började med att åka dit ner med Jessica och Micke på måndagen, dom började jobba direkt men jag åkte in till leksand för att sova inför mitt pass som skulle börja 04.00. Fick inte alls mycket sömn eftersom vissa saker inträffade i stugan som vi bodde i, vill inte gå in på det mer än så, men jag skickar en puss till jessica och micke och tackar er för att ni fanns där!

Jag började iallafall mitt pass sedan vid 04.00 på tisdag morgon, och sedan slutade jag 12.00 åkte hem och slappade för sedan ett pass som började 20.00 - 04.00 och det passet har jag jobbat hela veckan ut, tillsammans med min vän John, kunde faktiskt inte bli bättre. Jag har träffat otroligt härliga människor under denna veckan som man jobbat med, och sedan en hel del legender som blev våra stamgäster haha.

För mig betydde hela denna resan mycket för jag fick umgås och kramas med min familj från leksand, och jag kan faktiskt inte förklara min kärlek för dessa människor men tack för att ni är ni.

med detta inlägg vill jag också skicka en stor puss till michaela, hon har varit grym hela veckan och ingen har nog jobbat så hårt som hon gjort så all cred till dig hjärtat. Saknar dig!

Nu ska jag ta och försöka bli av med min allergi mot pollen, fick något utbrott i går och de håller i sig ännu, suck.. Men hoppas ni haft en fin vecka, vad ni än gjort. jag har haft en riktigt bra vecka.. Tack vare Michaela, Jessica, micke, john och Paulina. (och alla ni andra)

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback