Bilder från sista tiden i leksand.

Hittade lite bilder när jag rensade min mobil här bjuder jag på några.


Malin och Amanda plockar vitsippor för att göra fint hemma hos oss.


en mysig dag med mina två brudar, första kulglassen för i år .

Riktigt härligt väder.


Vin mys på en gräsmatta med världens bästa människor, denna kväll glömmer vi aldrig. OHOJ!


Amanda och jag gjorde en riktigt godsallad.


Amanda på rockstad falun.

osså jag då.


Saknar att bo med er.


Det är inte alla som har  en kombo som bakar världens godaste cupcakes.


Med denna visar jag upp min kärlek för er.


Skriv en kommentar här
Postat av: Amanda

Awwww saknar saknar saknar! När jag ser de där bilderna vill jag åka tillbaka till leksand sätta mig på en filt med er och vin och bara sitta där forever and ever (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback