God dag

Hej mina vänner . :)

I går var jag upptagen hela dagen med att mysa med diverse människor, först så mötte jag upp nattis på stan, köpte mat och åkte hem till hennes moster i årsunda där vi spenderade hela eftermiddagen för vid sex var det dags för mig att hämta upp Malin för att sedan handla mat och åka till Jessica o micke för grillning.

vår grillning var verkligen lyckad, gott kött, god potatis, sallad, ja allt var gott!
efter det så spelade vi kort och åt jordgubbar o masansås eller vad det nu heter hihi.

Kom hem runt halv 1, så då åkte jag och hämtade syster på stan, kom nog i säng vid 1.

i dag ska jag på synundersökning, jag vet, på tiden haha. så det blir nog bra de.
sen blir det mys med nattis och amanda, och i kväll kommer släkt från motala.

Så ha en fantastisk dag allesammans, nu ska jag ut och sola lite.

och det bästa av allt, världens bästa anna kommer till gävle i midsommar, så om jag ska fira med henne!! OHJA.

Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback