Grattis Victoria till din prins.

Jag tycker det är rätt mysigt med bröllopet måste jag säga och sen tycker jag om att monarkin fortsätter, jag tycker det är fint att bo i ett land som har en kunga familj. Så självklart ska jag ta och titta på bröllopet med mamma o pappa i dag, vi har till och med köpt en tårta. Så vi är välförbereda. 

I kväll blir det grillning hemma hos Emelie i Hilsta, Tanja har styrt maten o allt sånt, så jag tror att det blir kanon. Var nyss och handlade lite cider på systemet som jag ska avnjuta i kväll, synd bara att det är så otroligt kallt ute, trots att det är sol ute. Nu får det faktiskt bli varmt så man kan lägga sig på stranden och bli solbränd.

Ha en trevlig dag. och ännu en gång Grattis brudparet.


Skriv en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback